سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترکیب تزریق بوتاکس و ژل برای جوانسازی پوست

 

سم بوتولینوم چگونه در پزشکی زیبایی استفاده می شود؟ 

سم بوتولینوم یک سم عصبی است که در حین مطالعه بوتولیسم، بیماری که باعث فلج عضلانی می شود، کشف شد   . سم بوتولینوم ابتدا در چشم پزشکی برای اصلاح استرابیسم مورد استفاده قرار گرفت، سپس در نورولوژی، سم بوتولینوم اولین دارویی در جهان شد که مجوز بازاریابی در پزشکی زیبایی را با نام تجاری خود Botox® دریافت کرد


عمل آن، که فیبرهای عضلانی را شل می کند، به صاف شدن خطوط بیان ، به دلیل انقباض بیش از حد عضلات پلاتیسمی کمک می کند.

دکتر محمد ثابت اهمیت زیادی برای ارائه یک اثر ضد پیری طبیعی قائل است که عبارات بیمار را منجمد نمی کنداین امر مستلزم هدف قرار دادن عضلات پلاتیسموس مناسب و انجام تزریق عضلانی در عمق مناسب، بدون مصرف بیش از حد است.

اسید هیالورونیک یا تزریق فیلر در پزشکی زیبایی چیست؟

اسید هیالورونیک یک ماکرومولکول طبیعی است که ژل ماده اساسی درم را تشکیل می دهد: با رفتاری شبیه به یک اسفنج مولکولی به پوست انحنا و آبرسانی آن را می بخشد.

پزشکی زیبایی نزدیک به 25 سال است که از تزریق اسید هیالورونیک با تعدیل اندازه این ماکرومولکول استفاده می کند: هر چه اسید هیالورونیک بزرگتر و مشبک تر باشد، اثر حجم دهنده بیشتری داردهر چه مایع بیشتر و کوچکتر باشد، آبرسانی بیشتری دارد.

دکتر ثابت از آن برای زیباسازی حجم ها با ایجاد تسکین های جدید یا برای جوان سازی صورت با پرکردن حجم از دست رفته در بیضی صورت یا چین و چروک های ساکن مانند چین نازولبیال استفاده می کند.

در چه مواردی می توان بوتاکس و ژل را با هم ترکیب کرد؟

تزریق ضد چروک سم بوتولینوم و اسید هیالورونیک به دلیل اثر ضد پیری مکمل آنها برای جوانسازی بدون جراحی بسیار محبوب هستند: تزریق بوتاکس چین و چروک های پویا را صاف می کند، به ویژه در قسمت بالایی صورت وجود دارد، در حالی که تزریق اسید هیالورونیک چین و چروک های ساکن را پر می کند. عمدتا در قسمت پایین صورت

دکتر محمد ثابت همیشه چین و چروک های صورت را چه در حالت استراحت و چه در حرکت با دقت تجزیه و تحلیل می کندبنابراین او می تواند از بیمارانش بخواهد که عبارات خاصی را بیان یا برجسته کنندهدف این است که مکانیسم‌های پیری خاص هر فرد را مشخص کنیم، به‌ویژه وقتی صحبت از درمان یک احساس منفی مرتبط با آن به‌عنوان یک کل است، مانند نگاه خشن، نگاه غمگین یا نگاه خسته .

بنابراین او می تواند این دو محصول را برای یک اثر ضد پیری سفارشی و کامل ترکیب کند.

لیفت صورت پزشکی با سم بوتولینوم و اسید هیالورونیک

هدف لیفت صورت اصلاح افتادگی پوست، بازگرداندن حجم هایی است که با افزایش سن دچار افتادگی می شوند:

پتوز توسط اثر جاذبه و انقباض برخی از ماهیچه ها مورد علاقه است ، مانند پتوز ابرو که نگاه را می بنددسپس تزریق سم بوتولینوم به عضلات مسئول اجازه می دهد تا آرام شوند.

ذوب شدن حجم ها همچنین باعث افتادگی پوست می شود، زیرا برجستگی های پایین دست دیگر تحت کشش نیستندبازگرداندن حجم با تزریق اسید هیالورونیک باعث سفت شدن بیضی صورت می شود و تون و سفتی آن را بازیابی می کند.

چروک های صورت را با سم بوتولینوم و اسید هیالورونیک پر کنید

ترکیب اسید هیالورونیک و تزریق سم بوتولینوم، درمان انواع چین و چروک ها را، به هر دلیلی، و پاک کردن حالات منفی مرتبط با پیری صورت را ممکن می سازد.

برای برخی از چین و چروک های کوچک، مانند چین و چروک های پیشانی، دکتر محمد ثابت می تواند رویه ای با اسید هیالورونیک را پیشنهاد کند که این چین ها را با حجیم کردن پوست صاف می کنداین همچنین به افزایش درخشندگی پوست و افزایش رنگ چهره کمک می کند.

نتایج ترکیب بوتاکس و ژل چیست؟

بنابراین ترکیب بوتاکس هیالورونیک اسید ( تزریق فیلر)  اجازه می دهد تا جوانسازی صورت بدون جراحی، جهانی و بهینه، مشروط به نشانه های خوب انجام شود.

اسید هیالورونیک یک اثر قابل مشاهده فوری دارد ، پس از 15 روز پس از ناپدید شدن هر ادمی تثبیت می شود: به مدت 12 تا 18 ماه به عنوان یک پرکننده، قبل از جذب، عمل می کند.

سم بوتولینوم مانند بوتاکس ® به تدریج بعد از 5 تا 10 روز عمل می کند: اثر آن کوتاه تر از اسید هیالورونیک است و به طور متوسط ??حدود 6 ماه است.

هم افزایی این دو تزریق ضد پیری به دکتر کورمری در لیون اجازه می دهد تا با داشتن صورت بدون چین و چروک با حجم های بازسازی شده، طراوت خود را به صورت بازگرداندپوست درخشندگی خود را به دست می آورد و بیضی صورت جوان شده نرم تر، لطیف تر و آرام تر به نظر می رسد، در حالی که ظاهر خود را با پوششی 100% طبیعی حفظ می کند

 

سایر مطالب:

خطرات جراحی زیبایی شکم

شکمی سفت و بدون چربی با عمل ابدومینوپلاستی